Kakva je uloga komercijalnih medija?

Razvoj komercijalnih medija u Srbiji počinje devedesetih godina, kada se osnivaju prve privatne nedeljne i dnevne novine, novinske agencije, ali i prve privatne televizije. Sa dolaskom novog milenijuma broj komercijalnih televizija nastavlja da raste, a  sa završenim procesom privatizacije, medijskom scenom dominiraju privatne televizijske i radio stanice, kao i sve veći broj onlajn medija.

Kakva je uloga privatnih medija? Da li se oni, u svom radu, smeju voditi samo sticanjem profita ili su dužni da rade u interesu javnosti? Da li veliki broj privatnih medija garantuje i veću raznovrsnost i kvalitet medijskih sadržaja? Na koji način se privatni mediji finansiraju?

Odgovore na ova pitanja nudi nova epizoda TV Mreže kroz priču “Pravo na medije”.

U emisiji govore: Lila Radonjić, Jovanka Matić, Dejan Radosavljević, Dušan Petričić, Jugoslav Barjaktarević, Veran Matić, Miroslav Milićević, Milomir Marić.

Autori: Vesna Vujić i Maja Divac.

Emisija je realizovana u okviru projekta PG Mreže „Medijske slobode baner-vektorkao ljudsko pravo“ koji finansira Evropska unija. Stavovi izneti u ovom serijalu su isključivo odgovornost PG Mreže i ni na koji način ne odražavaju stavove i mišljenje Evropske unije.